بازرگانی ایران سبز


    وارد کننده برندهای لوکس و مطرح ام دی اف ،سالید سورفیس و محصولات بامبو موزو
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

بازرگانی ایران سبز در سال 1380 به همت آقای احمد علیکی راه اندازی شد و امروزه ایران سبز به عنوان یکی از واردکنندگان و توزیع کنندگان سرشناس و معتبر قدیمی صنعت چوب ایران محسوب می شود. ایران سبز در آغاز مجموعه کوچکی بود که با مدیریت خلاق و تلاش کارکنان خود توانست در اندک زمان جایگاه ویژه ای در بازار داخلی به دست آورده و با به کارگیری دانش و تجربه، و سرمایه گذاری مناسب، وارد کننده معتبرترین برندهای لوکس و مطرح روز دنیا شود. برندهای معتبری چون: - محصولات ساختمانی چوب بامبو موزو هلند - ورق های سالید سورفیس اکریلیک وسترمن آلمان - ورق های ام دی اف آلویک - ورق های ام دی اف لاتو - ورق های ام دی اف کلیف - ورق های ام دی اف اکریلوکس - ورق های ام دی اف مرینو - ورق های ام دی اف نیمن - نوار لبه پی وی سی این حرکت ایران سبز توانست به بالابردن سطح کیفی و زیبایی شناسی محصولات موجود در بازار داخلی کمک شایان توجهی نماید. در کنار آن، شکستن قیمت ها و دسترس پذیرتر کردن این گونه محصولات نیز را می توان از دست آوردهای دیگر ایران سبز برشمرد. ایران سبز، امروز نیز در تلاش است تا با بهره مندی از نیروی انسانی کارآزموده و یاری همکارانی در شبکه پخش خود به گستردگی ایران بزرگ، در جهت ارتقای الگوی مصرف محصولات چوبی گام بردارد.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» صفحات کورین وسترمن

صفحات سالید سورفیس (کورین) وسترمن

 

شرکت وسترمن ارائه دهنده صفحات سالید سورفیس اکریلیک است که علیرغم کیفیت بالاتر نسبت به برندهای دیگر، قیمت پایین تری دارد. محصولات وسترمن زیبا و کاربردی هستند و به صورت مجموعه ای قابل توجه از رنگ ها و طرح های متنوع در دسترس می باشند. به تازگی رنگ های شفاف (بک لایت) محصولات وسترمن، که قابل نورپردازی هستند، به این مجموعه افزوده شده و در دسترس مشتریان قرار دارد.

صفحات سالید سورفیس برای طیف وسیعی از کارهای مسکونی و تجاری از جمله کانتر آشپزخانه، روشوئی، میز رستوران و محل کار، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها، بانک ها و دیگر مراکز سازمانی، همچنین ساخت اشیاء تزئینی مناسب است. گروه بازرگانی ایران سبز نماینده  انحصاری وسترمن آلمان در ایران است.



نويسنده : ظفری | تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:وسترمن,کورین,سالید سورفیس,سالید سرفیس,کرین,westermann,corian,solid surface, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» آموزش ساخت و نصب کورین

مجموعه آموزشی ویدیویی ساخت و نصب کورین

مجموعه آموزشی ویدیویی ساخت و نصب کورین که توسط گروه آموزشی فوت و فن ها تولید شده، شما را قادر می‌سازد که شغلی جدید با درآمدی بسیار مناسب را برای خود ایجاد کنید .

در این مجموعه آموزشی متفاوت، تلاش شده تا تمامی مشکلاتی که حتی خود ما در ابتدای راه با آن‌ها برخورد کرده‌ایم را بصورت کاملا شفاف ارزیابی کرده و با تکیه بر فوت و فن های این کار، از خرید ورق و نکات مربوط به آن گرفته تا روش‌های متفاوت خم کردن ورق بنا به بودجه شما، از مبتدی تا افراد حرفه ای، روشهای بازاریابی و جذب سفارش، همه و همه را در کامل ترین مجموعه آموزشی برای شما آماده کرده ایم .

 

 

افراد علاقمند میتوانند با شماره۰۹۱۳۹۰۲۰۱۲۸ تماس گرفته و سفارش پکیج کامل آموزش ساخت کورین را به ما بدهند .

 

 

http://fotofanha.com/

 

سایت فوت و فن ها

 

برای مشاهده ادامه متن به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید


» کورین چیست

سالید سورفیس یا کورین چیست؟

 

 

 سالید سورفیس (Solid Surface) یا کورین (Corian) یک ماده اکریلیک است که به صورت پانل های مسطح، برای کاربردهای داخلی و خارجی ساخته و طراحی شده است. برای طیف وسیعی از کارهای مسکونی و تجاری از جمله کانتر آشپزخانه، حمام و روشویی، میز رستوران و محل کار، مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان ها، بانک ها و دیگر مراکز سازمانی مناسب است.

برای مشاهده ادامه متن و تصاویر بیشتر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 


» سالید سورفیس

 

Solid Surface - سالید سورفیس 

 

 

سالید سورفیس یک ماده مصنوعی است که از ذرات سنگ مرمر، بوکسیت، اکریلیک یا رزین های پلی استر و رنگدانه (ذرات رنگی) تشکیل شده است. این صفحات اولین بار در سال 1967 با نام تجاری کُرین (Corian) و توسط شرکت DuPont به دنیا معرفی شدند.

سالید سرفیس (سورفیس) یک ماده غیرمتخلخل است که اغلب به عنوان صفحه بدون درز روی کانتر استفاده می شود. صفحات سالید می توانند ظاهری شبیه به سنگ، چوب و یا دیگر مواد طبیعی داشته باشند. این صفحات اغلب به صورت ورقه تولید می شوند و علاوه بر صفحه روی کانتر، می توان در وان حمام و سینک ها نیز از آن ها استفاده کرد. صفحات سالید سورفیس، قابل شکل دهی با حرارت هستند و در فرآیندی به نام ترموفورمینگ (Thermoforming) به اشکال سه بعدی تبدیل می شوند. این قابلیت باعث می شود از صفحات سالید سورفیس به عنوان صفحات همه کاره و انطباق پذیر استفاده شود. تنوع و انعطاف در رنگ و طرح، یک عامل مهم در انتخاب این صفحات به جای سنگ طبیعی است. سازنده های صفحات روی کانتر معمولا برای رسیدن به اشکال مورد نظر خود، صفحات سالید سورفیس را به هم متصل می کنند و بعد از سخت شدن محل اتصال، آن را تراش و صیقل می دهند.

یکی از مهم ترین ویژگی های صفحات سالید سورفیس، فقدان درز و شکاف در آن هاست. مواد موجود در ساختار صفحات سالید سرفیس، توسط یک سطح نفوذناپذیر پوشانده شده اند و نسبت به باکتری، لکه های رنگ و مشکلات دیگری که در سنگ های طبیعی دیده می شود غیرقابل نفوذ هستند. سینک های سالید سرفیس را می توان بدون هیچ گونه درز و شکافی به صفحات روی کانتر سالید سورفیس متصل کرد که در نتیجه این اتصال، دیگر هیچ محلی برای تجمع آب و رشد باکتری ها باقی نمی ماند.

 

مواد تشکیل دهنده

سطوح سالید سرفیس ترکیبی از ذرات رنگی با دو ماده تشکیل دهنده اصلی میباشند شامل:

یک ماده معدنی طبیعی (آلومینوم تری هیدراته)، که به عنوان فیلر یا پرکننده استفاده می شود، و یک رزین (اکریلیک یا پلی استر)که به عنوان ماده چسباننده به کار می رود. این مواد به صورت شیمیایی تیمار شده و تا دمای 60 درجه سانتی گراد یا بیشتر حرارت داده می شوند. سپس مواد تیمار شده را به صورت ورقه ها و اشکال مختلف برش داده و بسته به برند تجاری مورد نظر، یک یا هر دو سمت آن را سمباده می زنند. گاهی اوقات به منظور بهبود مقاومت حرارتی، مواد اولیه سالید سورفیس را تا 160 درجه سانتی گراد حرارت داده و خنک می کنند.

رایج ترین ماده معدنی مورد استفاده برای این کار آلومینوم تری هیدراته یا ATH (alumina tri-hydrate) است. ATH شکل تصفیه شده سنگ معدن بوکسیت بوده و می تواند تا 75 درصد یک ورق سالید سرفیس را تشکیل دهد. بوکسیت شکلی از خاک رس است. ATH در مقابل مواد شیمیایی، لکه ها، آب و آتش مقاوم بوده، شفاف است و در عین حال که به اندازه  کافی سخت بوده و می تواند در مقابل ضربه مقاومت کند، به میزان کافی برای انجام طراحی نرم و لطیف است. دو رزین اصلی که در تولید سالید سرفیس به کار می روند شامل اکریلیک و پلی استر هستند. رزین اکریلیک خالص منجر به تولید صفحه ای می شود که قابل شکل دهی تحت حرارت است. می توان آن را حرارت داده، به صورت یک شکل جدید خم کرد و بدون اینکه ویژگی های کاربردی خود را از دست دهد آن را سرد کرد. رزین های پلی استر، از جمله آنهایی که با اکریلیک مخلوط هستند، را در مواردی که مشتری درخواست دهد و یا در برنامه های با استحکام بالا به کار می برند.

صفحات سالید سرفیس در صورت خراشیدگی یا شکسته شدن، به سرعت توسط شرکت های مجاز تعمیر سالید سرفیس و یا سازنده های آموزش دیده، قابل ترمیم و تعمیر هستند. محصولات سالید به صورت مات و درخشان در دسترس هستند، با این حال بیشتر تولیدکنندگان، صفحات مات را به خاطر سهولت نگهداری و تعمیر، توصیه می کنند.

 

ویژگی ها و مزایای صفحات سالید سورفیس

ویژگی ها و مزایای صفحات سالید سورفیس شامل موارد زیر است:

-با دوام: مقاوم در برابر تراش و ترک خوردگی بوده و زیبایی خود را حفظ می کند.

-تجدید پذیر و قابل بازیافت: خراش ها، بریدگی ها و سوختگی ها را می توان با سمباده زدن ترمیم کرد.

-تنوع: به صورت رنگ های کلاسیک و الگوهای چند منظوره در دسترس است.

-یک نواختی: دارای ترکیب همگن و یکپارچه جهت حفظ رنگ و الگوی طراحی در سراسر ضخامت ورق است.

-یک پارچگی: دارای نمای یک تکه و بدون درز است.

-پاکیزگی: مقاوم در برابر لکه بوده و نظافت آن آسان است.

-بدون منفذ و بهداشتی: گرد و خاک داخل آن نمی ماند، مایعات در آن نفوذ نمی کنند، باکتری و قارچ ها در آن رشد نخواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


» انواع ام دی اف MDF و سالید سرفیس (سالید سورفیس) بازرگانی ایران سبز

انواع ام دی اف MDF و سالید سرفیس (سالید سورفیس) بازرگانی ایران سبز:

*WESTERMANN SOLID SURFACE - سالید سرفیس (سالید سورفیس) وسترمن
*ALVIC MDF - ام دی اف آلویک
*CLEAF MDF - ام دی اف کلیف
*LATHO MDF - ام دی اف لاتو
*MERINO MDF - ام دی اف مرینو
*NIEMANN MDF - ام دی اف نیمن

تلفن تماس:15 - 02177653512

آدرس: تهران، خیابان سپاه جنوبی (پل چوبی)، پلاک 35

 



نويسنده : ظفری | تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1389برچسب:لاتو,ام دی اف,solid surface,westermann,Alvic,latho,cleaf,niemann,merino,نیمن,مرینو,سالید سرفیس,سالید سورفیس,وسترمن,کلیف,آلویک,, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» ام دی اف و سالید سورفیس - شرکت بازرگانی ایران سبز
» انواع ام دی اف MDF و صفحات سالید سرفیس (سالید سورفیس) وسترمن Westermann بازرگانی ایران سبز

ام دی اف آلویک – ALVIC MDF

ام دی اف آلویک ، با تأکید بر مقاومت در برابر خراش، کیفیت سطح ، شفافیت بی نظیر و همچنین ثبات نور نسبت به رنگ های متنوع، دارای پاسخ های فیزیکی مکانیکی بسیار عالی در مقایسه با دیگر محصولات جایگزین است.

 این خصوصیات، باعث شده ام دی اف آلویک  برای کاربرد در آشپزخانه، حمام، مبلمان منزل و اداری مناسب باشد.
فرایند تولید ام دی اف لوکس آلویک این امکان را به وجود میاورد تا نه تنها رنگ های خالص بلکه طیف گسترده ای از طرحها، مانند طرح چوب، سنگ مرمر، سنگ، فانتزی و... روی ام دی اف آلویک کار شود.  این ویژگی ام دی اف لوکس آلویک را به محصولی بسیار متنوع و تزئینی تبدیل کرده است.

-----------------------------------

ام دی اف کلیف - CLEAF MDF

ویژگی های پویا، طبیعی بودن رگه های چوب و تعامل بین لمس و نمای ام دی اف کلیف با بازتاب نور به خوبی آشکار می شوند. استفاده از تکنولوژی هنرمندانه، باعث شده صفحات کلیف با وجود صاف بودن وبرخورداری از جلای مناسب، بافت مجزا و نمای سه بعدی خود را حفظ کنند. نوآوری در تولید منجر به توسعه استفاده از این سطوح استثنایی در طراحی داخلی شده است.

کلیف سیستمی از محصولات و خدمات بر اساس تحقیق، فناوری پیشرفته، نوآوری و طراحی با هدف رسیدن به بالاترین کیفیت است.

----------------------------------

ام دی اف لاتئو - LATHO MDF

ام دی اف لاتئو در هر شکل و اندازه و به صورت مواد سخت یا توخالی در دسترس بوده و برای قفسه ها ونیز مبلمان مناسب است. این پنل ها را میتوان با لایه های نازکی از چوب و نیز دیگر روکش ها، پوشاند. ترکیبات پانل های توخالی را میتوان مطابق با طراحی های ویژه، مجددا تولید کرد. بنا به درخواست ما میتوانیم مواد دیگری از جمله نئوپان، تخته سه لا و ... را برای تولید پانل ها استفاده کنیم. ضخامت ورقه های ام دی اف لاتئو از 2/1 میلی متر تا 50 میلی متر متغییر است و حتی در صورت درخواست ضخامت های بیشتر نیز موجود است. حداکثر ابعاد ورقه های ام دی اف لاتئو  2570 در 1300 (فرمت اید آل:2440 در 1220 میلی متر) می باشد. پانل ام دی اف لاتئو را می توان به صورت خام، مربع، لبه دار، قبل از سمباده زدن و بعد از لاک زدن انتهایی عرضه کرد.

---------------------------------

ام دی اف اکریلوکس - ACRYLUX MDF

صفحه ام دی اف اکریلوکس با پرس یک ورق  8/0 میلی متری اکریلیک بر روی یک تخته ام دی اف دورویه  با ملامین سفید تولید می شود. ضخامت نهایی ام دی اف اکریلوکس 18 میلی متر می باشد. رنگ ورق های آکریلیک رنگ نهایی تخته را تعیین می کند. این مواد با تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت آنها استفاده شده، ثبات رنگ بی نظیری را نشان می دهند. محدوده رنگ ام دی اف اکریلوکس شامل رنگ های ساده و همچنین متالیک می باشد.  پشت تخته همیشه سفید رنگ است مگر اینکه تخته های دورویه مد نظر باشند.

-------------------------------

 ام دی اف نیمن - NIEMANN MDF

ام دی اف نیمن مقاوم به نور ماورابنفش و نیز ساییدگی است. به خاطر داشتن خطوط صاف و لبه های بدون درز، در مقابل نفوذ آب مقاوم است. ام دی اف نیمن با ضخامت 18 میلی متر و سایز صفحات 2655 در 1030 به صورت پانل های یک و دو طرفه در دسترس است. صفحات پلی گلاس، آکریلوکس، پلی مات، باران و گل همگی مثال هایی از قابلیت های تکنیکی محصولات نیمن می باشند.

----------------------------------

ام دی اف مرینو - Merino MDF

 ام دی اف مرینو  یکی از بزرگترین تولیدکننده های ام دی اف در جهان است که بیش از 400 طرح در اندازه های مختلف ارائه می دهد. ام دی اف مرینو در طرح ها و رنگ های متنوع در دسترس است . ام دی اف مرینو به آب جوش، لکه های مختلف، بخار، ترک خوردگی ، ورقه ورقه شدن، رشد باکتری ها، خراش،آتش، سوختگی با سیگار، تغییر رنگ، حرارت، الکتریسیته و اسیدهای ضعیف  مقاوم است. از دیگر مزیت های ام دی اف مرینو؛ سهولت نصب و راه اندازی، تمیز کردن آسان و صرفه جویی در فضا می باشد.

-----------------------------------

اکریلیک سالید سرفیس وسترمن –  Westermann Acrylic Solid Surfaces

شرکت وسترمن ارائه دهنده ی صفحات سالید سرفیس اکریلیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. صفحات سالید سرفیس وسترمن محصولاتی زیبا و بسیار کاربردی هستند که به صورت مجموعه ای قابل توجه از رنگ ها و طرح های متنوع در دسترس می باشند.

صفحات اکریلیک سالید سرفیس وسترمن در کره و تحت لیسانس آلمان ساخته شده اند.

شرکت بازرگانی ایران سبز، نماینده ی انحصاری وسترمن در ایران است.

سالید سرفیس یک ماده اکریلیک است که به صورت پانل های مسطح، برای کاربردهای داخلی و خارجی ساخته و طراحی شده است. برای طیف وسیعی از کارهای مسکونی و تجاری  از جمله کانتر آشپزخانه، حمام و روشویی، میز رستوران و محل کار، مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان ها، بانک ها و دیگر مراکز سازمانی مناسب است.

می توان صفحات سالید سرفیس را به منظور ایجاد یک سطح یکپارچه و بدون درز به هم پیوند زد که در این حالت برای استفاده به هر دو صورت عمودی و افقی مناسب است.

اکثر مواد سالید سرفیس ترکیبی از دو ماده تشکیل دهنده اصلی میباشند شامل: یک ماده معدنی طبیعی، که به عنوان فیلر یا پرکننده استفاده می شود و یک رزین که به عنوان ماده چسباننده به کار می رود. این دو ماده با هم ترکیب شده و بعد از ریخته گری و فرایند ساخت تبدیل به صفحات سالید سرفیس می شوند.

رایج ترین ماده معدنی مورد استفاده برای این کار آلومینوم تری هیدراته یا ( alumina tri-hydrate, ATH) است. ATH شکل تصفیه شده ی سنگ معدن بوکسیت بوده و می تواند تا 75 درصد یک ورق سالید سرفیس را تشکیل دهد. بوکسیت شکلی از خاک رس است.

ATH در مقابل مواد شیمیایی، لکه ها، آب و آتش مقاوم بوده، شفاف است و در عین حال که به اندازه ای کافی سخت بوده و می تواند در مقابل ضربه مقاومت کند، به میزان کافی برای انجام طراحی نرم و لطیف است.

دو رزین اصلی که در تولید سالید سرفیس به کار می روند شامل اکریلیک و پلی استر هستند. رزین اکریلیک خالص منجر به تولید صفحه ای می شود که قابل شکل گیری تحت حرارت است. می توان آن را حرارت داده، به صورت یک شکل جدید خم کرد و بدون اینکه ویژگی های کاربردی خود را از دست دهد آن را سرد کرد.

رزین های پلی استر، از جمله آنهایی که با اکریلیک مخلوط هستند را در مواردی که مشتری درخواست دهد و یا در برنامه های با استحکام بالا به کار میبرند.

 

ویژگی ها و مزایا:

  • با دوام: مقاوم در برابر تراش و ترک خوردگی بوده و زیبایی خود را حفظ می کند.
  • تجدید پذیر و قابل بازیافت:خراش ها، بریدگی ها و سوختگی ها را می توان با سمباده زدن ترمیم کرد.
  • به صورت رنگ های کلاسیک و الگوهای چند منظوره در دسترس است.
  • دارای ترکیب همگن و یکپارچه چهت حفظ رنگ و الگوی طراحی در سراسر ضخامت ورق.
  • دارای نمای یک تکه و بدون درز
  • مقاوم در برابر لکه بوده و نظافت آن آسان است.
  • بدون منفذ و بهداشتی: گرد و خاک داخل آن نمیماند، مایعات نفوذ نمی کنند، باکتری و قارچ ها رشد نخواهند کرد.

 


» وسترمن آکریلیک سالید سورفیس - Westermann Acrylic Solid Surfaces

بازرگانی ایران سبز نماینده انحصاری شرکت وسترمن آلمان در ایران می باشد.

 سالید سورفیس (Solid Surface) رزینی پلیمری است که در اثر ترکیب با RTH به ماده ای تحت عنوان سالید سورفیس تبدیل می شود که شباهت بسیار به سنگ دارد و قطعات مختلف آن بدون درز در کنار هم قرار می گیرند.

برخی ویژگی های سالید سورفیس:

  • قابلیت انعطاف بالا.
  • طول عمر مفید حداقل 15 سال
  • آنتی‌باکتریال (درزی ندارد که میکروب‌ها بتوانند در آن نفوذ کنند.)
  • قابل تمیز کردن به سادگی.
  • مقاوم در مقابل لکه و جرم.

هر سطحی را می‌توان با هر نوع قوسی به کمک این ماده پوشاند.  از سالید سورفیس، در ساخت وان حمام، روشویی، پوشش سطوح مختلفی چون کانتر، کابینت آشپزخانه و... استفاده می‌شود. همچنین به علت آنتی‌باکتریال بودن، انتخابی مناسب در اماکن عمومی از جمله فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و... تلقی می شود.

اطلاعات تماس با شرکت ایران سبز:

سایت:  iransabzwood.ir

تلفن: 15 - 02177653512

آدرس: تهران، خيابان سپاه جنوبی ( پل چوبی )، پلاک 35


» همه چیز درباره سالید سرفیس

موارد بالقوه استفاده سالید سرفیس در ایران - امروزه سالید سرفیس جای خود را در اغلب کشور های جهان باز کرده است . خواص منحصر به فرد این ماده باعث شده است که در اغلب صنایع ( غذایی ، ساختمانی ، توریسم و ... ) این ماده استفاده فراوان داشته باشد. در اغلب کشور های پیشرفته دنیا استفاده از این ماده [ ... ] در برخی موارد به صورت یک اجبار در آمده است زیرا آنقدر خواص این ماده گسترده و کامل می باشد که توجیهی برای استفاده از مواد جایگزینی باقی نمی گذارد.

 در ایران با توجه به پیشرفت در صنایع مختلف در چندین سال اخیر نیاز به این ماده به شدت احساس می شود که در ذیل بر خی از استفاده بالقوه این ماده در ایران را بر می شماریم .

 صنایع غذایی :

با توجه به رشد روز افزون صنایع غذایی چه در زمینه رستوران و چه در ساخت آشپز خانه ها در ایران سالید سرفیس می تواند نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا کند .

 در کشور امریکا و کانادا رستوران های زنجیره ای از قبیل مک دونالد و برگر کینگ و KFC و ... طبق دستور وزارت بهداشت این کشور موظف هستند برای باز کردن شعبات جدید فقط از سالید فرس بخاطر آنتی باکتریال بودن و بدون درز بودن در پیشخوان ها و آشپز خانه هایشان و حتی در داخل رستوران استفاده نمایند فقط لازم است نظری به رستوران های زنجیره ای و غیره زنجیره ای در ایران بیاندازیم و با دیدن کانتر ها و آشپزخانه و حتی دستشویی های آنها متوجه شویم که در این مورد چه نقاط ضعف بزرگی حاکم می باشد.

 مزایای منحصر به فرد پلی استون :

 یکنواخت بودن : کل توده این ماده یکنواخت است و به همین دلیل خراش و تغییر رنگ سطح که در اثر حرارت اجسام داغ و سیگار به وجود می آید توسط اسکاچ یا کاغذ سنباده از روی این سطوح به سادگی پاک می گردد.

 قابل ترمیم بودن : هر گونه خراش یا تخریب قابل رفع می باشد به صورتی که قسمت تخریب شده قابل تشخیص نخواهد بود این مزیتی است که سایر موارد جایگزین مانند سنگ و چوب و صفحات روکش شده ندارند.

 بدون درز بودن : هیچگونه درز و اتصالی ندارد ، در سطوح بزرگ حالتی همچون سنگ یکپارچه را به نمایش کی گذارد و از زیبایی بی نظیری برخوردار می باشد پلی استون ظاهری چون سنگ دارد ولی بر خلاف سنگ ماهیتی گرم دارد .

 آنتی باکتریال بودن : پاک کردن این سطوح از چرک ها و آلودگی ها توسط پاک کننده های خانگی به راحتی امکان پذیر می باشد هیچ ماده ای به اندازه پلی استون در مقابل لکه ها مقاوم نمی باشد چرا که فاقد منافذ می باشد . بنابر این مایعات ، جرم ها و باکتری ها در آن نفوذ نمی کنند بلکه مجموعه این خواص پلی استون را تبدیل به ماده ای کاملا بهداشتی می نماید این ماده در آمریکای شمالی طبق قانون وزات بهداشت آمریکا در کانتر ها و آشپزخانه های رستوران های Fast food و عمومی باید استفاده شود در غیر این صورت از تاسیس این گونه رستوران ها جلوگیری می شود.

 نگهداری :

 - اثر لکه و آلودگی از روی سطوح پلی استون توسط ابر ، آب و صابون پاک می شوند و احتیاج به پاک کننده های قوی نمی باشد.

 - لکه های قوی را می توان توسط اسکاج نرم به راحتی از روی این سطوح پاک کرد .

 - اگر سطوح پلی استون آسیب ببیند در اکثر موارد می توان به راحتی آن را تعمیر کرد. بدلیل اینکه سطوح پلی استون یکنواخت هستند و می توان خراش ها را از روی آن پاک کرد. خراش های جزیی توسط اسکاچ نرم بر روی سطوح پاک می شوند و خراش های عمیق تر توسط کاغذ سنباده نرم و حرکات دورانی بر روی آن قابل رفع هستند.

 - شکستگی و آسیب های جدی تر بدون آنکه نیازی به تعویض تمامی صفحه باشد توسط متخصصین شرکت آونداد تعمیر می شوند.

 - پلی استون از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار است ولی توصیه می گردد از میله های استیل جای گذاری شده در صفحه پیشخوان استفاده گردد.

 منبع : آیگاه



نويسنده : ظفری | تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:Alvic MDF,PVC Roll,Quartz,Acrylux MDF,Acrylic, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» معجزه علم،ساليد سرفيس

ساليد سرفيس معجزه علم نام گرفته است چون در حقيقت رزيني پليمريست كه در اثر تركيب با فيلري چونRTH به ماده اي تحت عنوان ساليد سرفيس بدل مي شود و همه ويژگي هاي آن متاثر از همين مساله است كه محصول نهايي شباهت بسيار به سنگ دارد و قطعات مختلف آن بدون درز در كنار هم قرار مي گيرند، زيرا درعملياتي كه هنگام چسباندن آن انجام مي شود، همان اتفاقي رخ مي دهد كه در فرايند توليد محصول رخ مي دهد؛ بنابراين ساليد سرفيس را مي توان سنگي پليمري، بر شمرد كه ضمن داشتن همه قابليت هاي سنگ مي تواند در قطعات بسيار بزرگ و با ميزان انعطاف و خميدگي مورد نظر و دلخواه توليد شود.ساليد سرفيس خصوصيات قابل توجهي، به خصوص براي استفاده در سرويس هاي بهداشتي و آشپزخانه ها دارد و جالب اينجاست كه در كنارهمه ويژگي هاي مفيدي كه دارد، اين ماده به سختي سنگ است و به زيبايي آن! بنابراين دست افراد براي انتخاب كاملا باز است.مي‌توان قطعات كوچك ساليد سرفيس را در كنار هم قرار داد و چنان به هم چسباند كه هيچ درزي نداشته باشد و حتي تا كيلومترها كاملا يكپارچه شود؛ هر نوع انعطاف و پيچ و خمي را به كمك پلي استون مي توان ايجاد كرد. هر سطحي را مي‌توان با هر نوع قوسي به كمك اين ماده پوشاند.ساليد سرفيس لااقل 15سال عمر مفيد دارد و پس از اين مدت نيز تغيير رنگش در اثر تماس با مواد غذايي رنگي يا خراشيدگي ها و خردگي ها و ترك هاي احتمالي اش با يك سمباده ساده از بين مي رود و دوباره به شكل اول برمي گردد. در كنار همه اين ويژگي هاي سازه اي ، كاملا آنتي‌باكتريال است،چون درزی ندارد كه ميكروب‌ها بتوانند در آن نفوذ كنند، بنابراين به سادگي تميز مي‌شود.اين ماده جادويي در مقابل لكه و جرم نيز مقاوم است و در اين موارد در مقايسه با سنگ كه شباهت بسياري به آن دارد وزن چنداني ندارد، تكه‌هاي مستعمل آن مجددا قابل بازيافت است و...از ساليد سرفيس، در ساخت وان حمام،روشويي، توالت، پوشش سطوح مختلفي چون ميز، كابينت آشپزخانه و... استفاده مي‌شود.به علت آنتي‌باكتريال بودن در اماكن عمومي  از جمله فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و... مي‌تواند انتخابي مناسب تلقي شود.پلي استون ماده چندان ارزاني نيست، مواد اوليه آن در كشور توليد نمي شود و وارد كردن آن تقريبا با هزينه هاي زيادي همراه است.در نهايت هر متر از پلي استون ???هزار تومان قيمت خواهد داشت و در نگاه اول ممكن است به نظر برسد استفاده از آن چندان مقرون به صرفه نيست.امااگر نگاهي كلي به اين محصول داشته باشيم مي بينيم در درازمدت استفاده از آن كاملا به صرفه خواهد بود.علاوه بر زيبايي تا سال هاي سال قابل استفاده است و... با توجه به همه اين ويژگي ها مطمئنا استفاده از آن در درازمدت به صرفه خواهد بود.ضمن دقت به اين نكته كه در حال حاضر مثلا براي پوشش كابينت هاي آشپزخانه ها استفاده ازMDF در كشور ما رايج است و قيمت MDF نيز بسيار بالا است.نگاه اقتصادي و البته از نوع آينده نگرانه و نه كاسب كارانه، ثابت مي كند پلي استون آنقدر مزايا دارد كه درباره اش (هم براي توليد و هم استفاده)جدي تر فكر كنيم!

 منبع:عصر ايران



نويسنده : ظفری | تاريخ : شنبه 5 مهر 1393برچسب:Alvic MDF,PVC Roll,Acrylic,Acrylux,Latho MDF,Quartz,سالید سورفیس, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» مزاياي صفحات آکريليک نسبت به انواع سنگ

صفحات آکريليک مزاياي بسياري نسبت به انواع سنگ مصرفي در ساختمان دارند که در ذيل به پاره اي از آنها اشاره مي کنيم:

 

اينگونه صفحات از تنوع رنگي بيشتري نسبت به سنگ هاي موجود در بازار برخوردارند-

 شکل پذيري و فرم گيري اين صفحات به وسيله هيتر بسيار آسان مي باشد، بدون آنکه در کيفيت رنگ و جنس آنها تغييري حاصل شود.

 اين صفحات در طول هاي بلند قابل اجرا مي باشد در صورتي که انواع سنگ ها با محدوديت ابعاد مواجه اند.

 استفاده از اين صفحات بدون هيچگونه محدوديتي برروي انواع چوب، نئوپان ،MDF يا به صورت مجزا امکانپذير مي باشد.

 از ورق هاي با ضخامت 3/12 ميليمتر اين گونه صفحات ميتوان به عنوان ورق اصلي يا پايه استفاده نمود.

 امکان ترميم اين صفحات بدون بر جاي ماندن اثري از آسيب ديدگي قبلي به آساني ممکن مي باشد.

 اين صفحات از مقاومت بسيار بالايي نسبت به صفحات ديگر وحتي سنگ برخوردارمي باشد.

 کمتر بودن وزن اينگونه صفحات نسبت به انواع سنگ ها ، کاربري آنها را آسانتر نموده است.

 بازرگانی ایران سبز  مفتخر به واردات و توزیع معتبرترین برندهای لوکس و مطرح ام دی اف ،سولید سورفیس و نوار پی وی سی می باشد .

 http://iransabzwood.ir



نويسنده : ظفری | تاريخ : دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:Alvic MDF,Latho MDF,Quartz,PVC Roll,Radianz,, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب